درخواست مدیر مسئول روزنامه کیهان به خروج ایران از NPT

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین شریعتمداری با اشاره به اینکه تهران باید از NPT خارج شود تا نتوانند بر فعالیت هسته ای ایران نظارت کنند ، اعلام کرد: بعد از دو دهه چالش و صرف هزینه‌های کلان و از دست دادن فرصت‌های بی‌شمار ، مسئولان از بیهوده و زیانبار بودن عضویت در NPT سخن می‌گویند. پس چرا باید در خروج از این معاهده تردید کرد؟

رافائل گروسی مدیر کل آژانس از محکومیت رژیم صهیونیستی به دلیل عملیات خرابکارانه در تاسیسات هسته‌ای نطنز و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران طفره رفته و اعلام کرده ، وظیفه ندارد در این خصوص پاسخگو باشد! چرا که اسرائیل عضو NPT نیست و حتی آن را امضا نکرده در حالی که ایران عضو معاهده است و تعهدات حقوقی در این زمینه دارد!

عضویت در معاهده یعنی پذیرش قوی‌ترین راستی‌آزمایی و نظارت . در حالی که خروج از آن به معنای رهایی از هرگونه تعهد ، انتقاد و حتی دریافت پاداش است!

باید از مسئولان هسته‌ای پرسید آژانس و گردانندگان اصلی آن یعنی آمریکا ، انگلیس و کارتل‌های بزرگ سرمایه‌داری و صهیونیستی تاکنون کدام گام مثبت را به نفع برنامه هسته‌ای ایران برداشته و کدام فرصت و بهانه‌ای را برای توطئه علیه آن از دست داده‌اند؟!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام