استانداران گلستان، همدان" و گیلان تعیین شدند + سوابق

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هیات دولت به ریاست ابراهیم  رئیسی، پس از بررسی سوابق به علی‌ محمد زنگانه، علیرضا قاسمی‌ فرزاد و اسدالله عباسی به عنوان استانداران گلستان، همدان و گلستان رأی اعتماد داد.

بر اساس این گزارش ، علیرضا قاسمی‌ فرزاد استاندار جدید همدان، دارای مدرک فوق‌ لیسانس است و سوابقی از جمله معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان ، فرمانداری دماوند و پاکدشت ، مدیرکل اقتصادی استانداری تهران ، مدیر اداری و بازرسی ستاد رسیدگی به امور آزادگان استان همدان، معاون اداری و مالی ستاد نصر، رئیس اداره اول سیاسی فرق و ادیان وزارت کشور، مشاور رئیس سازمان و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ، مشاوره رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها را در کارنامه دارد.

همچنین وی سابقه حضور در جبهه را دارد و بیش از 66 ماه در بند رژیم بعث عراق بود و افتخار جانبازی را در پرونده دارد.

اسدالله عباسی استاندار جدید گیلان ‌‌، نماینده مجلس در دوره های هفتم، هشتم و دهم رودسر است و سابقه معاونت توسعه وزارت کار در دولت احمدی‌ نژاد ، عضو مجمع عمومی بانک‌های مسکن، کشاورزی، رفاه، کارگران و سپه ، عضو ستاد امور رفاهی کارگران، رئیس شورای‌ عالی کار ، دبیر شورای‌ عالی تأمین اجتماعی ، رئیس کمیته طبقه‌بندی مشاغل و دبیر شورای‌ عالی اشتغال را در کارنامه دارد.

همچنین به عنوان رئیس فراکسیون فرهنگیان ، عضو ناظر شورای‌عالی آموزش و پرورش و نایب‌‌رئیس فراکسیون ورزش ، آموزش و تحقیقات و تعاون مجلس خدمت کرده است.

علی‌ محمد زنگانه استاندار جدید گلستان ‌پس از پایان جنگ به تحصیلات در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران پرداخت و پس از فارغ‎التحصیلی در شبکه بهداشت مشغول به خدمت شد و پس از مدتی وارد ساختار مدیریتی شبکه بهداشت شد. پس از آن به سمت معاونت بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان گلستان منصوب شد و به ارائه خدمات ارزنده از جمله توسعه خانه‎های بهداشت و شبکه‌ ملی اطلاعات خانوار پرداخت.

فعالیت در وزارت بهداشت به‌ عنوان مشاور وزیر، معاون امور اجتماعی، معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و قائم‌مقام رئیس سازمان بهزیستی، مدیر‌کل دفتر امور کودکان، زنان و خانواده، مدیرکل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی، مدیرکل همکاری‌های فرهنگی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه از دیگر سوابق وی محسوب می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام