مشخصات شرکت ۱۰۲ میلیارد تومانی و آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سیم و کابل ابهر پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از دوم آذر با نماد "بکابل" در گروه ماشین آلات و دستگاه های برقی به عنوان صد و شصت و سومین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام بایستد.

معرفی شرکت

طبق بررسی های بورس پرس این شرکت سوم اسفند ۷۰ توسط محمدحسین کلاهی صمدی و سایر موسسین تأسیس شد و سال ۷۲ در زمینی به مساحت ۱۲۲ هزار متر مربع به بهره برداری رسید. این شرکت ابتدا در تهران و سپس در ۱۲ آبان سال ۸۲ در شهرستان ابهر ثبت شد.

شرکت سیم و کابل ابهر سه سال پس از بهره برداری اولین خط روکش سرب ایران را نصب و راه اندازی کرد و موفق به تولید کابل های مورد نیاز صنعت نفت برای نخستین بار می شود. شرکت به ترتیب در سال‌های ۸۳ ،۸۶ و ۹۶ موفق به تولید کابل ۱۳۲ کیلوولت، ۲۳۰ کیلو ولت و ۴۰۰ کیلو ولت برای نخستین بار در ایران شد و از سال ۹۸ دارای مجوز دانش بنیان تولیدی نوع ۲ صنعتی در سه کابل ۲۳۰ کیلوولت، کابل مالتی لایر و کابل ۴۰۰ کیلو ولت است.

سرمایه و ترکیب سهامداران

سرمایه شرکت با ۴۴۱ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۲ میلیون تومان بوده و طی یازده مرحله افزایش سرمایه به ۱۰۲.۳ میلیارد تومان رسیده است. شرکت تولیدی گرانول قزوین با ۲۵ درصد، علیرضا کلاهی صمدی با ۴۰.۳ درصد سهام گلریز کلاهی صمدی ۱۵.۹ درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

صورت سود و زیان

سیاست تقسیم سود

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام