تدوین نظام عادلانه حقوق برای جلوگیری از پرداخت‌های غیرمتعارف

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت ضمن گرامیداشت هفته بسیج اعلام کرد: بسیج در مسکن‌سازی، اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی اقدامات خوبی انجام داده و می‌تواند برای همه بخش‌ها گره‌گشا باشد.

وی افزود: پرداخت‌های نامتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی غیر قابل تحمل است. مردم انتظار شنیدن اخباری درباره حقوق‌های چند ده میلیونی را ندارند و به حقوق نجومی باید خاتمه داده شود. لذا سازمان اداری و استخدامی باید قبل از نهایی شدن بودجه 1401 نسبت به تدوین نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد اقدام کند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: شاید طبق قانون دستگاه‌هایی اجازه تعیین حقوق برای شرکت‌ها و یا افراد دولتی را داشته باشند که باید در این زمینه نیز اقداماتی انجام شود. چرا که پرداخت‌های نابرابر و غیرمتعارف در دولت قابل تحمل نیست.

رئیسی در مورد مشکلات آب استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری هم گفت: باید مصوباتی که در این مورد انجام شده، پیگیری و نتیجه به مردم اعلام شود. چرا که مسئله تامین آب شرب و کشاورزی بسیار مهم است.

وی افزود: دولت در تامین واکسن و تسریع واکسیناسیون کرونا موفق بوده و پس از آن مسئله اصلی دولت معیشت مردم است. وزرا نیز اقدامات انجام شده در این زمینه را برای مردم تبیین کنند. سند تحول دولت در 37 مسئله اصلی تدوین شده که بزودی اعلام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام