معاملات مشکوک دو سیمانی، زیرمجموعه "وبانک"، شرکت لیزینگ + ۱۱ نماد دیگر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش مثبت اما کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 8486 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 343 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3 و 1.9 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به اوراق حق تقدم ماشین سازی اراک، پالایشگاه بندرعباس، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه آذرآب با تقاضای 205، 150، 140، 121 و 117 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 10 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، توسعه و عمران نائین شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد 2.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 2.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های تکادو، نیرو سرمایه، واسپاری ملت، سرمایه گذاری آتیه دماوند، خاک نسوز استقلال آباده، بوتان، پشم بافی توس، لیزینگ ایران و شرق، صنایع تجهیزات نفت، سیمان صوفیان، سرمایه گذاری توسعه ملی، پگاه گلپایگان، لوازم خانگی پارس و سیمان فارس و خوزستان معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو سهم سیمانی، دو زیرمجموعه "وبانک"و هلدینگ شیر، شرکت لیزینگ به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام