عرضه دوباره خودرو در بورس کالا در انتظار تصمیم‌گیری نهایی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد حسنی سعدی با اشاره به آمادگی بورس کالا برای عرضه خودرو به همفکران گفت: هنوز زمان عرضه دوباره خودرو به بورس کالا اعلام‌ نشده ولی تمام زیرساخت‌های فنی، فیزیکی، نرم‌افزاری و... برای این اقدام آماده بوده و بعد از تصمیم‌گیری نهایی ، معاملات آغاز خواهد شد.

جواد فلاح مدیر توسعه بازار فیزیکی شرکت بورس کالا هم درباره روند عرضه خودرو گفت: بر اساس طرح اخیر نمایندگان مجلس ، بعد از چکش‌کاری قیمت در مراجع ذی‌صلاحی چون وزارت صنعت قیمت پایه خودروها مشخص‌شده و برای رقابت روی تابلو می‌رود. معامله‌گران روی تابلو بر روی قیمت مصوب رقابت می‌کنند و بر اساس قانون حراج ، بهترین قیمت برنده و خودرو به پیشنهاد دهنده تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تمام افراد دارای گواهینامه مجاز به ارائه پیشنهاد خرید و مشارکت در حراج هستند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، برنده رقابت تا 12 ماه امکان حضور و مشارکت در خرید مجدد همان خودرو را ندارد. همچنین پیش‌بینی‌شده ، خودروهای با تیراژ بالای داخلی و خارجی همه روی تابلو بروند.

بر اساس این گزارش، پیش‌ از این دو نوبت خودرو سراتو در بورس کالا عرضه شد و شنیده‌ها حاکی از آن است که این بار هایما و دیگنیتی روی تابلو می روند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام