قیمت خرید اوراق مسکن برای مجردها و متاهل‌ های تهرانی و شهرستانی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، مجردهای تهرانی می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان وام خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود. لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۴۰۰ برگه اوراق خریداری کنند که با تخفیف در نظر گرفته شده تعداد اوراق ۲۰۰ و هزینه آن با تسه ۱۰۳.۷ هزار تومانی ، ۲۰ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان می شود.

بر اساس این  گزارش، همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن با تخفیف باید ۸۰ برگه به مبلغ ۸ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق ۲۹ میلیون و ۳۶ هزار تومان می‌شود.

زوج‌های تهرانی هم می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند که طبق تصمیم جدید، باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری که هزینه آن ۴۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان می‌شود و همراه با هزینه ۸ میلیون و۲۹۶ هزار تومانی وام جعاله در مجموع باید ۴۹ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان پرداخت شود.

قیمت اوراق در سایر استان‌ها

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای مجردها و زوجین به ۱۶۰ و ۳۲۰ میلیون تومان رسیده که بر این اساس باید ۱۶ میلیون و ۵۹۲ و ۳۳ میلیون و ۱۸۴ هزار تومان پرداخت کنند.

این وام برای مجردها و زوجین سایر مناطق شهری به ۱۲۰ و ۲۴۰ میلیون تومان رسیده است. بنابراین مجردها باید با پرداخت ۱۲ میلیون و ۴۴۴ و متاهل‌ها  با ۲۴ میلیون و  ۸۸۸هزار تومان نسبت به اخذ این وام اقدام کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام