به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ارزیایی کیفیت خودروهای داخلی در سال گذشته ، عدم تنظیم درب خودروها، صدای اضافی داخل اتاق ، بد جا رفتن دندهها ، پایین بودن شتاب و کوبیدن لاستیک ، 5 عیب اصلی از نظر مشتریان به شمار میروند.
بر اساس این گزارش، عیوب اول تا چهارم از سال 92 به بعد همچنان ادامه داشته که نشان از ضعف فنی و کیفیت نامناسب مونتاژ در خطوط تولید دارد. در حالی که خودروسازان بزرگ همواره با رصد عیوب و در راستای جلب رضایت مشتریان تا حد امکان نسبت به رفع ایرادات اقدام میکنند اما با توجه به انحصار نسبی در بازار ، احساس خطر چندانی از بابت از دست دادن مشتریان نمیکنند و انگیزهای هم برای رفع عیوب محصولات ندارند. لذا ایرادات اصلی خودروها با گذشت سالها همچنان پایدار مانده است.
طبق این گزارش ، رگلاژ نبودن درب خودروها که رابطه مستقیم با مونتاژ محصولات دارد با سهم 41.7 درصدی ، بیشترین فراوانی را در بین عیوب داشته و
صداهای اضافی در داخل اتاق با 18.7 درصد ، بد جا رفتن دندهها 1. 14 درصد و پایین بودن شتاب 9.1 درصد در رده های بعدی قرا دارند.
تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir
انتهای پیام