مدیرعامل جدید و دو عضو هیات مدیره سایپا تغییر کردند / سوابق + برنامه ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تغییر مدیران شرکت های بزرگ بورسی بعد از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به سایپا رسید و این خودروساز هم شاهد جابجایی سه عضو هیات مدیره و مدیرعامل شد.

به این ترتیب محمدعلی تیموری، علیمردان عظیمی و علی شیدایی به نمایندگی از سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا ، سرمایه گذاری رنا و توسعه سرمایه رادین ، اعضا جدید هیات مدیره "خساپا" شدند. در این میان عظیمی رئیس هیات مدیره و تیموری هم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شدند.

تیموری دانش آموخته مدیریت صنعتی و دارای کارشناسی ارشد MBA دانشگاه شهید بهشتی بوده و ۲۵ سال سابقه حضور در زیرمجموعه های ایران خودرو و سایپا را دارد .

عظیمی هم با مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشگاه آزاد، سوابقی چون مدیرعاملی و عضو هیات مدیره شرکت هایی مانند فنرسازی زر، توسعه بازرگانی برنا و سایپا پرس، مدیرکل دفتر مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا و ... دارد.

شیدایی با مدرک دکترای مدیریت صنعتی - مالی واحد علوم و تحقیقات تهران و دکترای تخصصی مدیریت کسب و کار در رشته مهندسی و مدیریت ریسک ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت صنعتی کیمیدارو، رئیس هیات مدیره شرکت پخش رازی، مشاور مدیرعامل سایپا و مدیرعامل سرمایه‌گذاری رنا،  واسپاری ملت، لیزینگ جامع سینا دارد.

تیموری هم در جریان معارفه اعلام کرد: یکی از اصول توسعه در تولید و بنگاهداری خودروسازان تراز اول دنیا، تولید اقتصادی محصولات است که بدون آن نه کیفیت به دست می آید و نه قیمت تمام شده مطلوب و نه تحویل به موقع.

وی ادامه داد: برای داشتن تولید اقتصادی، علاوه بر توجه و تمرکز به زنجیره تامین، منابع انسانی و روحیه و انگیزش آن عاملی مهم و تاثیرگذار است که مدیرعامل، همه معاونان و مدیران شرکت های گروه ملزم به بازمهندسی سیستم‌ها، اصلاح و ارتقاء ساختار برای تحقق آن هستند. محور و شاخص بعدی برای دست یافتن به تولید اقتصادی محصولات، فعال کردن خطوط مدرنی است که در حال حاضر غیرفعال هستند.

تیموری اولویت و دستور کار اصلی گروه مدیریتی جدید سایپا را تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص دانست و افزود: اولین جلسه کاری با معاون تولید و معاون برنامه ریزی جامع تولید بود و در ادامه به اتفاق مدیران مرتبط با این حوزه، صورت روزانه تکمیل و تحویل خودروها پیگیری و رصد خواهد شد. مدیران عامل شرکت سازه گستر و مگاموتور  هم که تامین قطعات کسری و مورد نیاز تکمیل خودروهای کف هستند.

انتهای پیام