ادعای دو روزنامه از تجمع چند نفره در تنها دو شهر و هدیه خداوند به مردم !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایرنا مدعدی شد یک روز پس از اوج گرفتن خریدهای هیجانی مردم، رصد میدانی بازار و فروشگاه های زنجیره ای در عصر دیروز جمعه نشان می دهد تقاضای خرید فروکش کرده و در اغلب شهرها، صف های خرید اقلامی چون مرغ و روغن برچیده شده است.

براساس این گزارش، بر خلاف دو روز گذشته که برخی تجمعات محدود در تعدادی از مناطق ایران در اعتراض به افزایش قیمت ها شکل گرفت و دیروز به‌رغم فراخوان های متعدد شبکه های ضد انقلاب و جوسازی ها، تنها دو شهر شاهد تجمع های چند ده نفره بود. منطقه ماسور در جنوب خرم آباد شاهد شکل گیری تجمعی حدود ۳۰ نفره بود که با شعار علیه افزایش قیمت ها ادامه پیدا کرد. در لحظاتی از این تجمع، حاضران سعی داشتند اقدام به بستن خیابان کنند که به سرعت با دخالت عوامل انتظامی متفرق شدند.

همجنین منطقه چلیچه از توابع فارسان استان چهارمحال بختیاری نیز با تجمعی چند ده نفره همراه بود که عوامل انتظامی با مدیریت این تجمع اقدام متفرق سازی جمعیت حاضر کردند.

بر اساس گزارش های رسیده به دلیل افزایش توزیع کالاهای اساسی در شهرهای مختلف، ضمن کاهش تب خرید این کالاها، آرامش در سراسر کشور وجود دارد.

روزنامه کیهان هم اعلام کرد: خدا دولت رئیسی را به داد مردم رساند که به فضل خدا و تدبیر دولتمردان ، تولید قدرت و ثروت کند.

حال که این دولت مردمی پس از اقدامات اساسی موثر و زیربنایی برای ترمیم و تعمیر خرابکاری بزرگ لیبرال‌ها، قد علم کرده و آبروی خود را با خدا معامله کرده ، وقیح‌تر از بانیان وضع موجودی که طعنه می‌زنند و آتش می‌افروزند و شایعه می‌سازند و دل مردم را خالی می‌کنند کیست؟ اینها چه اخلاق نفرت‌آور و مشمئز کننده‌ای دارند که با مردم و کشور خود چنین می‌کنند.

امروزه آمریکا و اروپا که تحریم‌گر هستند و ضدانقلابی که نشانی آغل و انبار را به شغال و کفتار داده و از تحریم علیه ایران حمایت کرده‌اند و رسانه‌های معاندی که در معرفی فرصت‌های تحریمی جدید به دشمنان، ولع دارند و منافق و دزد و اختلاسگر و نادرست و بی‌وطن و... به اصلاح ساختار معیوب و فلج یارانه ها اعتراض دارند و از فقر مردم ابراز نگرانی کرده‌اند!

با این اراذل که خود را به انواع قاذورات آلوده کرده‌اند، نمی‌شود سخنی گفت و پاسخ به آنها فقط "خودتان هستید" است.

 

انتهای پیام