معاملات مشکوک "خکرمان"، زیرمجموعه ایران خودرو، سه شرکت سیمانی + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم و مثبت با اقبال به نمادهای همراه با گزارش های مطلوب آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 1284 واحدی و ورود در کانال یک میلیون و 547 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 4 و 128.4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو ، سایپا، ایران خودرو به همراه بانک دی با تقاضای 515، 365، 352، 290 و 253 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 29 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، جوش و اکسیژن شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با رشد 141.7 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 32.2 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های کی بی سی، مبین وان کیش، سیمان مازندران، داده گستر عصر نوین، چرخشگر، ساختمان اصفهان، عمران و توسعه شاهد، تامین سرمایه خلیج فارس، قند نقش جهان، شیمیایی رنگین، سرمایه گذاری سیمان تامین ، سیمان سپاهان، موتوژن و گروه اقتصادی کرمان خودرو، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور گروه اقتصادی کرمان خودرو، زیرمجموعه ایران خودرو، سه شرکت سیمانی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام