معاملات مشکوک یک پتروشیمی ، دو انبوه ساز، دو زیرمجموعه سایپا + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش به خودرویی ها آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 18 هزار و 958 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 501 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3.7 و 3 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، ایران خودرو ، سایپا به همراه پارس خودرو با تقاضای 647، 387، 383، 297 و 272 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 12 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، توسعه و عمران نائین شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با رشد 12.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 6.4 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های مهندسی فیروزا، تراکتورسازی ایران، پرمیت، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران، عمران و توسعه فارس، آ س پ، بین المللی ساروج بوشهر، سرمایه گذاری سایپا، ریخته گری ایران، پتروشیمی داراب، لنت ترمز ایران، خاک چینی ایران ، زامیاد و پلاستیک شاهین، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک پتروشیمی، دو انبوه ساز، دو زیرمجموعه سایپا به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام