تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۱۰۰ نهاد و شخصیت روسیه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد: تحریم‌های جدید علیه ۱۰۰ نهاد و شخصیت روسیه صورت گرفت و این تحریم ها واردات طلای روسیه را ممنوع کرده و شرکت روستک، شرکت دفاعی دولتی روسیه و چندین بانک از جمله بانک مسکو را هدف قرار می‌دهد.

براساس این گزارش، علیه ۷۰ نهاد و ۲۹ نفر مهم صنعت دفاعی روسیه، تحریم هایی وضع شد. تحریم صنعت دفاعی روسیه، توانایی‌های پوتین را کاهش می‌دهد و مانع بزرگ تری در مقابل جنگ علیه اوکراین می‌شود.

همچنین تحریم های جدیدی علیه شرکت دفاعی و هوا و فضای روسیه به نام روستک وضع شد. چتر مدیریتی روستک شامل بیش از ۸۰۰ نهاد در بخش های مختلف را در بر می گیرد که روستک مالکیت ۵۰ درصد یا بیشتر از آها را در اختیار دارد.

شرکت هواپیمایی یونایتد سازنده هواپیماهای جنگنده میگ و سوخوی، توپولف، سازنده بمب افکن های استراتژیک و هواپیماهای ترابری روسیه در جهت تضعیف توانایی روسیه برای ادامه حمله هوایی به اوکراین تحریم شدند.

تحریم‌ واردات طلا با منشأ روسیه در جهت ضربه به بزرگ‌ترین صادرات غیرانرژی این کشور، تحریم هایی علیه ۴۵ نهاد و ۲۹ نفر از جمله واحدهای نظامی روسیه و آژانس اطلاعاتی FSB، محدودیت روادید بیش از ۵۰۰ افسر ارتش روسیه وضع شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام