پیش بینی سازمان هواشناسی از خیزش گرد و خاک طی ۵ روز آینده

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی پنج روز آینده در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، روز شنبه در برخی نواحی شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز غربی باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

روز یکشنبه این شرایط در مناطق ذکر شده و بخش هایی از ارتفاعات دامنه های البرز مرکزی و شرقی و دوشنبه در نوار شمالی، ارتفاعات و دامنه های البرز و زاگرس مرکزی و بخش هایی از مرکز حاکم است.

روز سه شنبه رگبار پراکنده باران در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و شرقی و برخی مناطق زاگرس مرکزی دور از انتظار نیست.

طی پنج روز آینده در نواحی شمال شرق، شرق به ویژه منطقه زابل جنوب شرق و بخش هایی از مرکز وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود. تا روز دوشنبه در نوار غربی و کاهش کیفیت هوا در این نواحی دور از انتظار نیست.

طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود و از روز شنبه تا دوشنبه دریای خزر مواج پیش بینی می شود. هوای تهران صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات با وزش باد و از روز یکشنبه تا سه شنبه کمی ابری و نیمه ابری بعدازظهرها احتمال رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام