آخرین وضعیت فروش مستقیم سهام عدالت و مجامع شرکت های سرمایه گذاری

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پیمان حدادی درخصوص برخی سوالات و ابهامات سهام عدالت به تسنیم گفت: آزادسازی سهام عدالت انجام شد و در بلاتکلیفی نیست اما با شرایط بازار، فعلا امکان خرید و فروش برای سهامداران روش مستقیم وجود ندارد. روش هایی در دست بررسی است که سهامدارن روش مستقیم بتوانند سهام را بفروشند اما هنوز به تصمیم نهایی نرسیده است.

وی افزود: سهامداران سرمایه گذاری های استانی (روش غیر مستقیم) با عدم برگزاری مجامع این شرکت ها، عدم تصویب صورت های مالی طی دو سال گذشته و انتخاب مدیران عامل قبل از آزادسازی سهام عدالت، نیاز است مجمعی در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره هم برگزار شود. با تصویب شورای عالی بورس نماد شرکت های استانی در اسفند سال 99 متوقف شدند که بعد از برگزاری مجمع انتخاب هیات مدیره، بازگشایی خواهند شد.

حدادی ادامه داد: البته برای سهامداران شرکت های استانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند به احتمال زیاد در آینده محدودیت هایی برای فروش سهام اعمال خواهد شد. طبق مصوبات شورای عالی بورس، مقدمات برگزاری این شرکت ها در حال انجام است و به نظر می رسد تا ماه آینده مجامع این شرکت ها برگزار می شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام