آغاز سومین قرعه کشی ۱۷ محصول سه خودروساز در سامانه یکپارچه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قرعه کشی سومین مرحله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ساعت ۱۴ امروز انجام می‌شود و ۶.۶۸ میلیون نفر برای ۱۸ هزار خودرو با هم رقابت می کنند.

بر اساس این گزارش در مراسم قرعه کشی نمایندگان نهادهای ناظر بر صحت انجام قرعه کشی نظارت دارند. نتایج قرعه کشی به شرط اخذ استعلام‌ها 22 شهریور در سامانه یکپارچه قرعه‌کشی خودرو اعلام می‌شود.

در این مرحله سه شرکت ایران‌ خودرو، سایپا و آرین پارس موتور اقدام به عرضه محصولات کردند. ایران خودرو ۶ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، رانا پلاس سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتور XUTP ، پارس TUS و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و در پیش فروش ۴ محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربور شارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را عرضه کرد.

سایپا در فروش فوق‌العاده ۵ محصول کوییک.اس، ساینا. اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر و کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک و در پیش فروش یک‌ساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۶ محصول شاهین، ساینا. اس، کوییک.اس، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک.آر با گیربکس معمولی را عرضه می کند. صرفا فروش فوق‌العاده خودرو ساینا اس از طریق قرعه‌کشی عرضه می‌شود.

شرکت آرین پارس موتور نیز در این دوره با یک محصول و عرضه از طریق قرعه‌کشی حضور دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام