روایت خاندوزی از رویداد بی سابقه تحول مدیریتی در سازمان بورس!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان خاندوزی در خصوص استعفا و ابقای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس که برای اولین بار در تاریخ بازار سرمایه رخ داده و موجب تعجب و انتقاد فعالان شد به برنا گفت: خبرنگاران حرفه ای باید اخبار را صحت سنجی کنند. عشقی با معذوراتی که داشت پیشنهاد داد استعفا در جلسه شورای عالی بورس مطرح شود. جلسه دوشنبه ساعت 10:30 آغاز شد و انتشار نتیجه جلسه توسط برخی خبرگزاری ها در ساعت 11 بسیار باعث تعجب شد.

وی افزود: پیشنهاد عشقی در جلسه مطرح شد و شورای عالی بورس خواستار استماع دلایل استعفا شدند. انتهای جلسه اکثریت اعضا از عشقی درخواست کردند در بورس بماند و استعفا را پس بگیرد و در نهایت شورای عالی بورس با استعفا مخالفت کرد.

خاندوزی درباره ارتباط استعفای عشقی به اختلافات بودجه ای توضیح داد: هنوز لایحه بودجه تدوین نشده ولی اختلاف نظر بین دستگاه ها همیشه وجود داشته و دارد . باید منتطر ارائه لایحه از سوی سازمان برنامه بودجه ماند.

براساس این گزارش، وی در برابر این توضیحات، هیچ اشاره ایی به علت تاخیر در اطلاع رسانی مربوط پذیرش استعفای عشقی توسط خود و حتی اعلام ریاست رضوانی فر نکرد که از اول وقت در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده بود !

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام