اعلام پذیرش شرکت توسعه نیشکر منجر به صف خرید"وسپهر" شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات که با سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی در بازار اول فرابورس دارد با اعلام پذیرش یک زیرمجموعه با رشد قیمت و صف خرید مواجه شد.

براساس این گزارش، جواد وکیلی مدیرعامل"وسپهر" به سهامداران و سازمان بورس اعلام کرد: درخواست پذیرش سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی 29 آذر در هیأت پذیرش فرابورس مطرح و با پذیرش مشروط شرکت در بازار دوم معاملات موافقت شد. درج نماد و متعاقباً عرضه سهام این شرکت منوط به تأیید امیدنامه نهایی و سایر اقدامات مربوطه توسط هیأت پذیرش است که با جدیت توسط این شرکت و سایر سهامداران درحال پیگیری است.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ارزش برآوردی بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، ۲۰ هزار شغل مستقیم و ۲۵ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کرده و با ظرفیت تولید سالانه ۷۰۰ هزار تن شکر، بزرگترین تولیدکننده داخلی است.

همچنین در صنایع جانبی ظرفیت تولید تولید تخته صنعتی از باگاس یا تفاله نیشکر با ظرفیت ۱۳۲ هزار متر مکعب ام دی اف،۶۰ هزار تن خوراک دام از باگاس، ۱۰ هزار تن خمیر مایه از ملاس یا قند مایع ، ۳۳ میلیون لیتر الکل اتیلیک، تولید و تامین ۲۰۰ تن گوشت قرمز و طرح تولید سالانه ۲۴۰ هزار تن کاغذ را دارا است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام