معاملات مشکوک یک پتروشیمی، سه شرکت غذایی، سهم فولادی + ۵ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام متعادل با گرایش منفی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با ریزش 34 هزار و 98 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 611 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 9.4 و 16.8 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، ایران خودرو، سرمایه گذاری ساختمان ایران، سایپا به همراه آذرآب با تقاضای 845، 809، 777، 678 و 513 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 10 شرکت با داد و ستد 19 تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، داروسازی سینا شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد 13 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 31.8 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های بهپاک ، فولاد آلیاژی یزد ، سیمان دشتستان ، پتروشینی فسا ، بیمه اتکایی امین ، غذایی مینو شرق، آبادگران ایران ، چین چین و رهشاد سپاهان ، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سه شرکت غذایی، یک پتروشیمی ، سهم فولادی به همراه 5 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام