طرح فروش یکپارچه خودرو ادامه خواهد داشت / برنامه ریزی مرحله سوم

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی تقدسی با بیان اینکه تنها تفاوت مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو با مرحله نخست، اضافه شدن طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و انتخاب پنج اولویت از همان ابتدای ثبت‌نام است به ایسنا گفت: برای مادران و دارندگان خودروهای فرسوده هم همچون متقاضیان عادی تعریف حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت پیش‌شرط اصلی است.

وی افزود: از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه متقاضیان می‌توانند برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت، واریز وجه ۱۰۰ میلیون تومان و مسدود کردن آن در حساب اعلامی اقدام کنند پس از پایش اطلاعات و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه از 3 تا ۱۰ خرداد، ثبت‌نام آغاز خواهد شد. همچنین متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده باید مانند دو طرح دیگر (عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت ویژه مادران) برای تعریف حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت و مسدود کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومان اقدام کنند.

تقدسی ادامه داد: فروش یکپارچه خودروها حتما روندی ادامه‌دار خواهد بود و ختم به این دو مرحله نخواهد شد اما اینکه فرآیند مرحله سوم دقیقا چه زمانی باشد هنوز مشخص نیست و پس از اتمام مرحله دوم برای اجرای آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام