هشدار سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی برای ۲۸ استان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد خسارت به محصولات کشاورزی اعلام کرد: امروز در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، بخش‌هایی از کرمانشاه، کردستان، ایلام، خوزستان، بوشهر، غرب و ارتفاعات کرمان، جنوب اصفهان، جنوب یزد، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب چهارمحال و بختیاری رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شد.

بر اساس این گزارش، روزهای شنبه و یکشنبه آینده بر شدت بارش در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب افزوده می‌شود. همچنین شنبه در بخش‌هایی از جنوب، بخش‌هایی از مرکز و مناطقی از خراسان جنوبی و کرمان و یکشنبه علاوه بر این مناطق در شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز نیز رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

از شنبه تا بامداد دوشنبه در سواحل دریای خزر بارش باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی شده است. دوشنبه هفته آینده در مناطقی از خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان نیز رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

سه‌شنبه آینده در خراسان شمالی و جنوبی و بخش‌هایی از شمال غرب، ارتفاعات کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. همچنین دمای هوا طی امروز در نیمه غربی و تا شنبه در نیمه شرقی به‌طور نسبی افزایش می‌یابد. شنبه و یکشنبه آینده در شمال غرب، غرب،‌ سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش نسبی دما روی می‌دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام