شرایط و زمان عرضه بلوک ۶ و ۸ درصدی و بازداشتی دو شرکت فرابورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بلوک 6.075 و 8 درصدی سهام دو شرکت تولی پرس و کف متعلق به دو شرکت ارزش آفرینان سرمایه و جهان شیمی آریا توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی بطور عمده و نقد در تابلو نارنجی بازار پایه روانه میز فروش می شود.

بر اساس این گزارش، مقرر شده بیش از 15.1 میلیون سهم "شتولی" با موضوع فروش اوراق بهادار بازداشتی، یکشنبه 7 خرداد از طریق کارگزاری بانک ملت عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 19665 ریال، ارزش کل معامله 29.8 میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت 2.9 میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین 20 میلیون سهم "شکف" با موضوع فروش اوراق بهادار بازداشتی، یکشنبه 7 خرداد از طریق کارگزاری بانک ملت عرضه می شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 3582 تومان، ارزش کل معامله 71.6 میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت 7.1 میلیارد تومان تعیین شده است.

کارگزار خریدار باید سپردة حضور در رقابت معادل 10 درصد قیمت پایه کل را بصورت نقد یا ضمانتنامۀ بانکی بدون قید و شرط (حداقل سه ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا تحویل داده و تأییدیه را به معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس ارائه دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام