تداوم فعالیت سامانه بارشی تا شنبه آینده و هشدار برای استان‌های جنوبی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی مناطق واقع در شمال غرب،‌ ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی، سواحل دریای خزر،‌ خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، یزد، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید روی می‌دهد.

بر اساس این گزارش، فردا در اکثر مناطق جو پایداری حاکم بوده و فقط در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز،‌ دامنه‌های زاگرس مرکزی در همدان، مرکز، قم، اصفهان، یزد و شرق سمنان افزایش ابر و رگبار پراکنده روی می‌دهد.

پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در کرمانشاه، همدان، مرکزی،‌قم و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران،‌گیلان و غرب مازندران و استان‌های اصفهان، یزد و ارتفاعات کرمان افزایش ابر،‌ رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد به‌ ویژه در ساعات بعدازظهر روی می‌دهد و در نوار شرقی جو آرام و پایداری حاکم است.

شنبه آینده علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از غرب و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان بارش‌های پراکنده ادامه خواهد داشت. طی 3 روز آینده در شمال شرق و شرق به‌ویژه منطقه زابل در برخی ساعات افزایش وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. از فردا تا اخر هفته در نوار جنوبی افزایش دما روی می‌دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام