نمایش محصولات متنوع زر در نمایشگاه طراحان و سازندگان کیک های تجسمی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پنجمین دوره نمایشگاه و مسابقات طراحان و سازندگان کیک های تجسمی با مدیریت اتحادیه قنادان تهران از امروز آغاز شد و تا پنجم خرداد ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، گروه صنعتی پژوهشی زر با شرکت های زیرمجموعه از جمله فرهیختگان زرنام و شرکت شیرینی و شکلات زرکام در این نمایشگاه حضور دارد تا جدیدترین محصولات و مواد اولیه ویژه صنف و صنعت قنادی شامل انواع شیرین کننده ها ، نشاسته ها ، مالتودکسترین ، شربت اینورت ، روغن ، شکلات ها و سس های شکلات را به علاقه مندان معرفی کند.

از برنامه های گروه زر ، آموزش کیک کاراملی تر و موس نارگیلی با حضور مریم بخشی و آرش قاسمی از استادان مطرح است که پنج شنبه چهارم خرداد از ساعت 15 تا 16:30 در سالن B غرفه گروه صنعتی پژوهشی زر ، برگزار می شود.

مسابقات طراحان و سازندگان کیک های تجسمی به منظور شناسایی استعدادها و معرفی هنرمندان حوزه قنادی بصورت گسترده و متفاوت تر از دوره قبل برگزار می شود.

این مسابقات در بخش های ساخت کیک های مجسمه ای ، کیک های مجلسی ، پخت کوکی ، کیک های تزئین شده با خامه و ساخت آثار حجمی و مجسمه های شکلاتی برگزار می شود و بخش شکلات نیز به مسابقات سال جاری اضافه شده است.

همچنین در کنار رقابت و نمایش آثار هنرمندان ، نمایشگاه کالاهای مواد اولیه قنادی و کیک سازی نیز برگزار می شود و آخرین دستاوردها در بخش ماشین آلات و مواد اولیه به نمایش گذاشته خواهد شد. بازدید از این نمایشگاه رایگان و ساعت کار آن از 9 تا 18 است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام