"وامید" رتبه برتر دومین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا را بدست آورد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید به همراه تعدادی از شرکت های زیر مجموعه، رتبه های برتر دومین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش در این همایش وزیر اقتصاد، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رییس سازمان بورس و جمع کثیری از مقامات و تولیدکنندگان دولتی و خصوصی حضور داشتند که تعدادی از شرکت های تولیدی، هلدینگ، انجمن و بانک به عنوان برترین‌های بورس کالا و همراهان شفافیت معرفی شدند.

در این رویداد، در بخش هلدینگ‌ها، سرمایه‌گذاری امید، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و تاپیکو به عنوان برگزیدگان این عرصه شناخته شدند. همچنین در بخش محصولات معدنی، شرکت های سنگ آهن گهر زمین، چادرملو، گل گهر و ایمیدرو در فهرست برترین های این حوزه جای گرفتند.

شاخص های انتخاب سرمایه گذاری امید شامل عملکرد مطلوب شرکت های زیر مجموعه، عرضه مستمر در بورس کالا، رشد حجم معاملات به نسبت سال 1400 و کارکرد موثر شرکت های معدنی زیر مجموعه بود. ارزش معاملات چادرملو در سال 99 معادل 4.4 میلیارد تومان بوده که در 1400 به 9 میلیارد تومان و در 1401 به بیش از ۲۴ میلیارد تومان رسید.

گل گهر که در سال 99 هیچ معامله‌ای در بورس کالا نداشته در سال 1400 معادل 3.7 میلیارد تومان و در سال 1401 بیش از 16.5 میلیارد تومان عرضه از طریق بورس کالا داشت. گهر زمین نیز در سال 99 عرضه ای در بورس کالا نداشت اما در سال 1400 ارزش معاملات این شرکت به 3 میلیارد تومان و در سال 1401 به 16.5 میلیارد تومان رسید. در مجموع زیرمجموعه‌های امید با افزایش 428 درصدی حجم بیش از 57.5 میلیارد تومان از محصولات را از طریق بورس کالا به فروش رساندند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام