تفاهم نامه شرکت بورسی برای پروژه احداث مخازن ۴۰ هزار تنی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنعت غذایی کوروش از انعقاد تفاهم نامه پروژه احداث مخازن 40 هزار تنی با سازمان بنادر و دریانوردی گیلان با برآورد هزینه 120 میلیارد تومانی خبر داد و با توقف نماد ، آماده بازگشایی برای شنبه شد.

بر اساس این گزارش، "غکورش" اعلام کرد: شرکت در راستای مصوبه دوم آذر 1401 هیات مدیره و به منظور تکمیل زنجیره تاًمین اقدام به انعقاد تفاهم نامه ای در خصوص احداث مخازن با ظرفیت 40 هزار تن در شمال با سازمان بنادر و دریانوردی استان گیلان کرد که بعد از انجام مطالعات و طراحی طرح و تهیه طرح توجیهی اقتصادی پروژه و تأیید آن توسط سازمان مزبور منجر به عقد قرارداد نهایی خواهد شد.

ظرفیت مخازن 40 هزار تن، مساحت زمین 12.2 هزار متر مربع ، برآورد زمانی بهره برداری از پروژه 18 ماه ، برآورد هزینه 120 میلیارد تومان و اشتغال زایی طرح 10 نفر است. با توجه به تاریخ بهره برداری از مخازن مذکور، آثار سود و زیانی برای سال مالی جاری مترتب نیست.

با لحاظ کردن هزینه های جاری مخازن و هزینه استهلاک آن بعد از بهره برداری، آثار سود و زیانی قابل توجهی برای سنوات آتی پیش بینی نمی شود و ساخت مخازن مذکور به منظور تکمیل زنجیره تاًمین و جلوگیری از توقفات تولید در خصوص نحوه تأمین روغن خام است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام