تیم کشتی آلیش بانوان ایران با حمایت همراه اول قهرمان آسیا شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران توانست در رقابت های آسیایی که در کشور ازبکستان برگزار شد در سبک های کلاسیک و آزاد به مقام قهرمانی دست یابد.

رقابت های کشتی آلیش بانوان قهرمانی آسیا در بخش کلاسیک اول و دوم خرداد برگزار شد که در پایان، سپیده بابایی در وزن 55 کیلوگرم، ام البنین محسنی در وزن 60 کیلوگرم، رقیه محمودآبادی در وزن 65 کیلوگرم و ریحانه گیلانی در وزن 70 کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.

سحر غنی زاده در وزن 75 کیلوگرم و عزت قربانی ثانی در وزن مثبت 75 کیلوگرم نیز مدال برنز این دوره از رقابت ها را کسب کردند. نهایتا تیم ملی در این دوره از رقابت ها در بخش کلاسیک صاحب 4 مدال نقره و 2 مدال برنز شد.

همچنین در سبک آزاد، ام‌البنین محسنی و ریحانه گیلانی در وزن 60 و 70 کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کردند. رقیه محمودآبادی در وزن 65 کیلوگرم و عزت قربانی ثانی در وزن مثبت 75 کیلوگرم هم توانستند مدال نقره این سبک را از آن خود کنند. نهایتا هم تیم ملی آلیش زنان در بخش آزاد با کسب 2 مدال طلا و 2 نقره به عنوان قهرمانی آسیا در بخش آزاد دست پیدا کرد.

به این مناسبت همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه و حامی اول ورزش ایران این موفقیت را به اعضای تیم ملی کشتی آلیش بانوان، کادر فنی و عموم مردم ایران تبریک گفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام