برنامه های پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی با حضور شرکت ها،بانک ها و بیمه ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی حاجی‌وند مدیر روابط عمومی سازمان بورس در نشست شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) اعلام کرد: این نمایشگاه بعد از غیبت دو ساله‌ به‌ علت کرونا از سه شنبه تا جمعه آینده (19 الی 19 خرداد) با حضور شرکت های بورسی و فرابورسی، بانک ها و بیمه ها در نمایشگاه بین المللی و طی ساعات 8 الی 15 برگزار می شود.

سرمایه‌گذاری غیرمستقیم یکی موضوعات تاکیدی سازمان بورس در این نمایشگاه بوده و پنل و میز خاصی برای مدیران سیاست‌گذار در حوزه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ترتیب داده‌ شده است. در حوزه سواد مالی کارگاه‌ها و مسابقاتی برگزار می شود.

مسائل حقوقی سهامداران مانند سوت‌زنی، شکایات و… هم با حضور همکاران حوزه حقوقی سازمان بورس، مطرح و میز مرکز پژوهش‌های سازمان هم فعال خواهد بود تا ضمن ارائه اقدامات، نظرات پژوهشی دریافت شود.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس هم احتمالا یکی از سخنرانان مراسم افتتاحیه خواهد بود و روزانه یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان بورس در نمایشگاه حضور می یابد.

صالح سپاسدار مسئول اجرایی نمایشگاه صنعت مالی هم اعلام کرد: این نمایشگاه با رویکرد فرهنگسازی و افزایش سواد مالی و ثبت رکورد بزرگترین رویداد صنعت مالی برگزار می‌شود و در خاورمیانه هم بزرگترین رویداد صنعت مالی به حساب می‌آید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام