کد خبر: ۱۰۱۰۳
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲

صدور ۶.۵ میلیون دعوت‌نامه سهام عدالت برای کارگران فصلی و ساختمانی
یک مقام مسئول خبر داد:

صدور ۶.۵ میلیون دعوت‌نامه سهام عدالت برای کارگران فصلی و ساختمانی

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تا کنون ۲ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۳۰۰ فرم بین کارگران فصلی و ساختمانی توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،غلامرضا بستان منش در گفت‌وگو با تسنیم، درباره طرح توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در راستای سند چشم انداز بیست ساله گفت: پس از آنکه فرم های اولیه از سوی سازمان خصوصی سازی تایید شد، شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کارت‌های سهام عدالت را میان افرادی که شرایطشان احراز شده توزیع می کنند.

وی در تشریح فرآیند شناسایی و توزیع سهام عدالت بین کارگران فصلی و ساختمانی افزود: طرح توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در راستای اجرای سند چشم انداز بیست ساله، اصل 44 قانون اساسی، سیاست‌های کلی اصل مذکور، فصل ششم قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 و ماده 100قانون برنامه پنجم توسعه و با توجه به مصوبه شماره 72683/ت34484 هـ مورخ 1384.11.17 هیأت محترم وزیران با عنوان «آئین‌نامه افزایش ثروت خانوارهای ایرانی از طریق گسترش سهم بخش تعاون براساس توزیع سهام عدالت»، به مرحله اجرا درآمده است.

مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه فوق ، با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم بین این اداره کل و سازمان خصوصی سازی ضمن تدوین نظام نامه و دستورالعمل های اجرایی مربوط و راه اندازی سامانه الکترونیکی و با همکاری ادارات کل اجرایی استانی، فرایند شناسایی ، پالایش و تکمیل فرم اطلاعات خانوار انجام شده است.

 وی بیان کرد: توزیع دعوتنامه و برگ سهام به کارگران فصلی و ساختمانی واجد شرایط با دو هدف عمده «توزیع متعادل‌تر ثروت و درآمد در جامعه و «کاهش تصدی‌گری» تصویب گردیده و در برخی از استان ها توزیع به پایان رسیده و برخی دیگر در حال تکمیل مراحل پایانی است.

مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون با اعلام اینکه از سال 89 که ثبت نام سهام عدالت آغاز شده است آمارها ثبت شده است,گفت: بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان خصوصی سازی ، تعداد 2 میلیون و 335 هزار و 300 فرم  ثبت نام برای کارگران فصلی و ساختمانی در کلیه استان‌ها ارسال گردیده که تعداد یک میلیون و 968 هزار و 169 فرم، تکمیل و تحویل گردیده است که  با توجه به فرم های تکمیل شده،  تعداد 6 میلیون و 551 هزار و 982 دعوت نامه برای مشمولین صادر وتوزیع گردیده است.

انتهای پیام/


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حجت فزونی عموقین | ساعت ۱۶:۳ - ۱۳۹۴/۷/۲۴
0
0
پاسخ
سلام من در سال ۱۳۸۹برای سهام عدالت کارگران ساختمانی ثبت نام کردم ولی تا به امروز خبری نیست تلفن تماس 09121859811 از شما عزیزان خیلی متشکرم.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ