کد خبر: ۱۰۸۸۷
۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱/۲۶

حل صورت حساب ۱۳ سنتی و دستور وزیر برای نهایی کردن آیین نامه مهم پتروشیمی
قائم مقام انجمن صنفی پتروشیمی به بورس پرس خبر داد:

حل صورت حساب ۱۳ سنتی و دستور وزیر برای نهایی کردن آیین نامه مهم پتروشیمی

قائم مقام انجمن صنفی پتروشیمی با اعلام اینکه صورت حساب ۱۳ سنتی ارسالی مبنای قانونی ندارد و این موضوع برطرف می شود از دستور وزیر صنعت مبنی بر نهایی کردن آیین نامه اجرایی قانون مهم صنعت پتروشیمی خبر داد.

فریبرز کریمایی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت ارسال صورت حساب 13 سنتی نرخ خوراک به شرکت های پتروشیمی گازی اظهار داشت: این نرخ هیچ مبنای قانونی ندارد و مربوط به گذشته است. بنابراین با توجه به لغو شدن عطف ماسبق این مورد و نبود مبنای قانونی، نرخ 13 سنتی اعلامی مصداق قانونی ندارد.

وی ادامه داد: در این رابطه مکاتباتی انجام و طی آن اعلام شده به دلیل اینکه هیچ رقمی برای نرخ خوارک شرکت های پتروشیمی در سال 94 تعیین شده و آیین نامه تعیین فرمول نرخ خوراک هم نهایی نشده، هر نرخی باید به صورت علی الحساب در نظر گرفته شود. بنابراین این موضوع در حال برطرف شدن است.

این مقام مسئول در رابطه با آخرین وضعیت آیین نامه تعیین فرمول نرخ خوراک شرکت های پتروشیمی که نقش مهمی در آینده این صنعت دارد، توضیح داد: پیش نویس آیین نامه تهیه و تاکنون هم سه جلسه در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شده و امروز جلسه دیگری تشکیل می شود.

کریمایی افزود: در این رابطه وزیر صنعت دستور داده پیش نویس این آیین نامه طی 10 روز دیگر آماده شود تا با توجه به مفاد قانون ، توسط دو وزارت خانه اقتصاد و نفت نیز مورد بررسی قرار گیرد و بعد از تایید در سه وزارتخانه، مبنای محاسبات قرار گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ