کد خبر: ۱۴۱۹۶۶
۱۵:۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۹

شیوه مدیریت جدید هلدینگ بزرگ بورسی و توصیه به مدیران زیرمجموعه
سرپرست جدید "وبانک" اعلام کرد:

شیوه مدیریت جدید هلدینگ بزرگ بورسی و توصیه به مدیران زیرمجموعه

سرپرست جدید گروه توسعه ملی با اعلام حل مشکلات کارگری و نقدینگی و توصیه به مدیران شرکت های زیرمجموعه ، گفت: شیوه مدیریت جدید، مشارکتی است که اجازه هم‌فکری را می‌دهد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی تغییر دیروز مهدی سدیدی از مدیرعاملی گروه توسعه ملی بعد از یکسال ، ناصر شاهباز سرپرست این هلدینگ 1.6 هزار میلیارد تومانی حاضر در بورس در مراسم تودیع و معارفه گفت: از تلاش‌های سدیدی به عنوان مدیرعامل پیشین تشکر می‌کنم. وی بر کل مجموعه تسلط مناسبی داشت و آگاهی خوبی از شاخص‌ها و ارقام، کسب کرده‌ بود.

وی وضعیت اقتصادی را تحت تأثیر تحریم‌های بی‌سابقه دانست و ادامه داد: شیوه مدیریت جدید، مشارکتی است که اجازه هم‌فکری را می‌دهد تا بر مشکلات غلبه کرد. خوشحالیم که امروزه مشکلات کارگری و نقدینگی این گروه وجود ندارد. مدیران روال کاری را انجام و با همان تلاش قبلی در این سه ماهه پایانی سال ، ارزیابی عملکردها و رسیدن به اهداف بودجه‌ای را در اولویت کارها قرار دهند .

وی به مدیران توصیه کرد با حضور و بازدید از شرکت‌های زیرمجموعه، ضمن تزریق آرامش به کارکنان و کارگران، وظایف قانونی را به نحو احسن انجام دهند.

علیرضا شریفی رئیس هیأت مدیره "وبانک " و رئیس اداره کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک ملی هم گفت: در شرایط سخت جنگ اقتصادی اداره امور شرکت‌های تولیدی، صنعتی و سرمایه‌گذاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. افزون بر این معیشت چند هزار نفر از اقشار ضعیف جامعه از این بخش تامین می‌ شود و این مهم، وظیفه در قبال انجام بهتر مسئولیت ها را سنگین‌تر می‌کند.

وی با اعلام اینکه سدیدی مدیری متخصص و پرتلاش بود که تلاش مضاعفی برای حل مشکلات متعدد گروه و شرکت‌های زیرمجموعه انجام می‌داد از مدیران گروه توسعه ملی خواست تا این تغییر مدیریت ، خللی در روند کاری شرکت ایجاد نکند و مانند گذشته چرخ عظیم این هلدینگ به گردش در بیاید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ