کد خبر: ۱۴۶۶۵۷
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۴

وعده همتی به خنثی کردن شوک وارده و برگشت ثبات در بازار ارز

وعده همتی به خنثی کردن شوک وارده و برگشت ثبات در بازار ارز

رییس بانک مرکزی با اشاره به تصمیم FATF علیه ایران از تلاش گروهی برای برهم زدن ثبات بازار ارز خبر داد و ضمن ارائه توصیه گفت: این بانک شوک وارده را خنثی و ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالناصر همتی طی یادداشتی در اینستاگرام اعلام کرد: در خصوص آنچه موجب تصمیم FATF برای اعلام اقدامات تقابلی علیه ایران شد و طبق انتظار خرسندی دولت آمریکا و موجه نشان دادن تحریم‌های ظالمانه را فراهم آورد، صحبتی نمی کنم .

به دنبال این اقدام، گروهی در تلاش بوده و هستند تا با ایجاد فضای روانی بی ثباتی و نیز اعلام نرخ های بی پایه و غیر معاملاتی در فضای مجازی در چارچوب فشار حداکثری آمریکا این تصمیمات را تکمیل کرده و ثبات بازارها از جمله بازار ارز را مجدداً بر هم بزنند.

بانک مرکزی با هیجانات بازار، هیجانی برخورد نمی کند بلکه با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش های تجربه شده در طول ماه‌های گذشته و با رهیافت صبر و تدبیر، تلاش‌ها برای سفته بازی از طریق تحمیل شوک به بازار ارز را با تقویت اقدامات در دست اجرا، خنثی و ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد. به هموطنان توصیه می‌کنیم از ورود به دام روانی سفته بازان و سودجویان پرهیز کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ