کد خبر: ۱۴۷۶۳۶
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱/۳

اقدام شرکت تازه وارد فرابورسی در تولید ۸۴۰ تن مواد ضدعفونی کننده

اقدام شرکت تازه وارد فرابورسی در تولید ۸۴۰ تن مواد ضدعفونی کننده

مدیرعامل شرکت کلرپارس با اعلام تولید ۸۴۰ تن مواد ضدعفونی کننده سطوح از برنامه های تولید محصولات شرکت تازه وارد فرابورسی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابوالفضل باباپور مدیرعامل شرکت تازه وارد فرابورسی ( که 16 بهمن با عرضه اولیه 15 درصد و کشف قیمت 2950 تومانی هر سهم وارد بازار دوم معاملات فرابورس شده ) گفت: این شرکت وابسته به شستا از ابتدای کرونا با بسیج تمام امکانات تولید مواد ضدعفونی کننده سطوح را در سه نوبت کاری فعالیت و تا ۲۸ اسفند بالغ بر ۸۴۰ تن از این محلول تولید کرد و در اختیار مراکز عمومی، شهرداری‌ها، بیمارستان‌ها، سازمان‌ها و ادارات و مرکز پخش اکسیر قرار داد .

وی ادامه داد: در همین مدت بیش از دو هزار تن آب ژاول تولید شده و در روز اول عید واحد تولید ژل ضدعفونی کننده با ظرفیت روزانه ۴ تن به بهره برداری رسید که چهارم فروردین عرضه خواهد شد.

🔹باباپور افزود : در دو روز اول سال ، ۱۵۰ تن محلول ضد عفونی کننده سطوح بر پایه آب اکسیژنه و ۵ تن ژل ضدعفونی دست برپایه آب اکسیژنه و ۴۰۰ تن آب ژاول  جهت ضد عفونی بیمارستان‌ها و تولیدکنندگان مواد شوینده بهداشتی، تولید شده که از امروز یکشنبه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ