کد خبر: ۲۲۲۵۲۶
۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۲/۱

توقف

توقف"خودرو" و ۱۲ نماد در روز عدم تمدید محدودیت، رفع گره از ۲ سهم و ۵ ابطالی

در روز عدم تمدید محدودیت دامنه نوسان، نماد ایران خودرو و ۱۲ شرکت بسته و دو سهم منفی مشمول رفع گره معاملاتی شدند و آمار ابطالی ها هم به کمترین حد ممکن رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از آغاز معاملات اولین روز کاری اردیبهشت که با عدم تمدید محدویت یک درصدی دامنه نوسان سهام همراه شده ، نماد شرکت های تامین سرمایه امید، بانک تجارت، البرز دارو، تامین سرمایه کاردان و لیزینگ رایان‌ سایپا به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت 10 بازگشایی می شوند.

شرکت های ایران‌ خودرو، چادرملو و پشم‌ شیشه‌ ایران‌ برای یک روز و بانک سامان، گروه‌ صنعتی‌ سدید، کاشی صدف سرام استقلال آباده و شیشه سازی مینا و بیمه زندگی باران برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

سهام دو شرکت فرابورسی لوازم‌ خانگی‌ پارس‌ و گسترش صنایع انرژی آذرآب که در روزهای قبل دارای صف فروش بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی است.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل ایرکا پارت صنعت و داروسازی عبیدی به دلیل وجود ظن استفاده از اطلاعات نهانی، تاپیکو به دلیل عدم رعایت انصاف  و نمادهای فرابورسی " بخاور و چنوپا " طبق ماده 19 و 147 مکرر دستورالعمل شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ