سه شرکت با بازدهی۵۰ درصدی توضیح دادند و آماده بازگشت شدند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت زامیاد، ویتانا و لاستیک سهند که به دلیل بازدهی مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شدند به سوالات مطروحه در سامانه تدان پاسخ دادند و آماده بازگشایی نماد شدند.

بر این اساس، بهروز غفاری مدیرعامل "خزامیا" درباره درصد داخلی سازی نیسان تک سوز و دوگانه سوز، وانت پادرا، وانت دیزل و وانت ریچ، پیش بینی تولید محصولات نیسان دوگانه سوز و تک سوز و وانت پادرا در سال جاری، میزان ظرفیت تولید شرکت با توجه به بحران شیوع کرونا توضیح داد که می توان اینجا مشاهده کرد.

همچنین محمدرضا فخرالدینی مدیرعامل "غویتا" با توجه به عدم طرح سوال در سامانه تدان اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری ۱۲ ماهه منتهی به آذر ۹۸ تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی و عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر با توجه به شرایط بازار و روال طبیعی عرضه و تقاضای سهام صورت گرفته است.

در این میان، داوود رحمانی مدیر عامل "پسهند" با بیان اینکه هیچ گونه سوالی توسط اشخاص و فعالین بازار سرمایه در سامانه تدان ثبت نشده، اعلام کرد: درصورت وجود اطلاعات بااهمیت که تاثیر گذار بر قیمت سهام باشد، طبق ضوابط و مقررات سازمان بورس از طریق سامانه کدام به اطلاع می رسد.

انتهای پیام