کد خبر: ۱۹۵۱۴۹
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۶/۲۷

انتقاد از تک فروشی خودرو در بورس و گرانی تا ۲۰۰ میلیون تومانی عرضه مزایده ای!
در واکنش به عدم تحقق وعده های وزیر صنعت مطرح شد:

انتقاد از تک فروشی خودرو در بورس و گرانی تا ۲۰۰ میلیون تومانی عرضه مزایده ای!

نماینده مجلس با انتقاد از گرانی تا ۲۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در فروش مزایده ای بورس کالا گفت: اگر بورس محل مناسبی برای عرضه است چرا وزیر صنعت سیب‌ زمینی را در آن عرضه نمی‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، لطف اله سیاهکلی درباره عرضه خودرو در بورس به خانه ملت گفت: میزان عرضه و تقاضای خودرو متناسب نیست. بنابراین با عرضه خودرو در بورس این امکان وجود دارد برخی خودروها بیش از 200 میلیون تومان گرانتر از قیمت واقعی به فروش رود.

وی افزود: وزیر صنعت باید به جای استفاده از بورس برای عرضه خودرو سامانه‌ای مجزا متناسب با شرایط این کالا ایجاد می‌کرد که متاسفانه علی رغم تمامی وعده‌ها سامانه‌ای برای عرضه خودرو ایجاد نشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: هرچند عرضه در بورس شفافیت به دنبال دارد اما افزایش قیمت خودرو که ناشی از فروش مزایده‌ای این کالا در بورس است به جیب چه کسی می‌رود؟ چرا این پول از جیب مردم برداشته می‌شود و به دست دلالان یا واسطه‌گران می‌رسد؟

به گفته سیاهکلی، بورس محل تک فروشی نیست و در هیچ یک از کشورها نیز خودرو در بورس عرضه نمی‌شود. وزیر صنعت پاسخ دهد اگر بورس محل مناسبی برای عرضه است چرا کالایی مانند سیب‌زمینی را در آن عرضه نمی‌کند؟! این خروجی‌های ناب از کدام عطاری بیرون می‌آید؟

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ