کد خبر: ۲۲۱۰۴۳
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

گرانی بدون مجوز و ۲۰۰ میلیون تومانی قیمت دو محصول چینی بهمن‌موتور

گرانی بدون مجوز و ۲۰۰ میلیون تومانی قیمت دو محصول چینی بهمن‌موتور

شرکت بهمن موتور، قیمت دو محصول چینی را بدون مجوز شورای رقابت حدود ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بهمن موتور از روز گذشته فروش فوری 2 خودرو مونتاژی چینی فیدلیتی پرایم یک و دو را با مبلغ علی الحساب 1.3 میلیارد تومان در سامانه یکپارچه با موعد تحویل زمستان 1402 آغاز کرده که تا ساعت 24 پنج شنبه سوم اسفند ادامه دارد.

براساس این گزارش، با توجه به موعد تحویل محصول فیدلیتی در طرح فروش فوق العاده و تحویل این خودرو در سال 1403، همه هزینه های مربوط به دیون دولتی شامل بیمه، مالیات و عوارض شماره گذاری، پلاک، مالیات بر ارزش افزوده و ... به صورت عالی الحساب در قیمت مندرج در جدول زیر محاسبه شده و پس از نهایی شدن و اعلام این هزینه‌ها توسط مراجع ذیصلاح در سال 1403 پرداخت مابه التفاوت این مبلغ به عهده مشتریان بوده و توسط آنها پرداخت خواهد شد.

این در حالی است که در اطلاعیه فروش آبان‌ و شهریور سال جاری، قیمت مصرف‌کننده فیدلیتی پرایم تیپ یک و دو به صورت علی الحساب 1.12 و 1.14 میلیارد تومان تعیین شده بود. همچنین قیمت پایه و کارخانه ‌خودرو فیدلیتی 5 نفره در تیر سال براساس اعلام شورای رقابت 991 میلیون تومان و قیمت پایه خودرو فیدلیتی 7 نفره نیز یک میلیارد تومان تعیین شده بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» بهزاد | ساعت ۱۳:۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
0
پاسخ
افزایش بی رویه وخودسرانه شرکت بهمن موتور وبی صاحبی ونبود نظارت واقعا کمر مردم رو شکسته واسه دگینتی که قیمتش ۱۱۰۰ بوده تمام طلا ودارایی خود رو نقد کردیم شد ۱۴۴۰ حالا دوباره افزایش قیمت زدن ۱۶۹۰ تو یکسال ۶۰۰ میلیون گرانی آخه چقدر بی انصافی ،چقدر بی عدالتی ،چقدر ظلم ،اخه به چیه این مملکت دلخوش باشیم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ