در اولین روز کاری اعلام شد:
قول مدیرعامل جدید سایپا به حفظ سرمایه سهامداران / اهداف کلی
مدیرعامل سایپا در اولین روزکاری با اعلام اهداف و لزوم تامین منافع همه ذینفعان گفت: این شرکت موظف به حفظ سرمایه سهامداران و امیدبخشی به آنان است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا سروش در نخستین روز حضور در سمت مدیرعاملی سایپا در جلسه ستاد تولید و در بین اعضای هیأت‌مدیره، مدیران ارشد، معاونان و جمعی از مدیران زیرمجموعه، گفت: با استفاده از دانش و تجربه مدیران و در سایه آرامش و همگرایی و به‌دور از تنش، اهداف سازمان را محقق کنیم.

وی ادامه داد: سایپا مجموعه ایی بسیار بزرگ و با ظرفیت‌های فنی بالا است و باید با افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها، کیفیت فعالیت‌ها را ارتقا دهیم. این شرکت ویژگی‌های خاصی در حوزه مالی دارد که باید با برنامه‌ریزی جدید و همکاری، موانع را از سر راه برداریم. با بهره‌مندی از 5۰ هزار نفر و ایفای نقش مهم در اقتصاد، نیازمند مدیریت عقلانی، استفاده از خرد جمعی و پرهیز از رفتارهای هیجانی است.

این مقام مسئول افزایش تولید، توجه به کیفیت، کاهش هزینه‌ها، وجدان کاری و نوآوری را از اهداف معرفی کرد و افزود: جمع کثیری از کارکنان شاغل در این سازمان، سال‌ها در این مجموعه مشغول کار هستند و تعصب زیادی نسبت به آن دارند که باید از دانش و تجربه آنان استفاده کنیم. باید با انجام یک کار اقتصادی مثبت و سالم، جایگاه گروه را ارتقا دهیم و از تجربیات شرکت‌های موفق الگوبرداری کنیم.

سروش نوآوری را لازمه پیشرفت در عصر حاضر دانست و افزود: سایپا به‌عنوان یک سازمان اقتصادی، موظف به حفظ سرمایه سهامداران و امیدبخشی به آنان است تا این سرمایه ملی تبدیل به یک بنگاه امیدآفرین برای مردم باشد.

انتهای پیام