۲۱ فروردین روانه میز فروش می شود:
چهارمین عرضه ۵۱ درصد سهام استقلال:بدون تغییر قیمت و با ۱.۸ هزار میلیارد تومان
دولت بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال را بدون تغییر قیمت و با همان ارزش ۱.۸ هزار میلیارد تومانی در ۲۱ فروردین روانه میز فروش می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دولت بعد از ناکامی در سومین عرضه بلوک ۵۱ درصدی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تلاش است در چهارمین نوبت این دو بلوک را به سرانجام برساند.

بر اساس این گزارش، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال را بطور عمده یا نقد و شرایطی و بدون تغییر قیمت نسبت به دور قبلب در بازار پایه فرابورس به فروش برساند.

مقرر شده بیش از ۵.۵ میلیارد سهم "استقلال" سه‌شنبه ۲۱ فروردین از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آنکه از ۳۳۶۲ ریال کمتر نباشد و ارزش معامله معادل تعداد سهام قابل عرضه ضرب در قیمت پایه هر سهم به شرط آنکه از ۱.۸ هزار میلیارد تومان کمتر نباشد، تعیین شده که نسبت به عرضه قبلی تغییر قیمتی نداشت.

خریدار معاف از پرداخت مالیات بوده و درصورت خرید شرایطی باید ۱۰ درصد ثمن معامله را نقدی طی مهلت ۲۰ روز کاری و مابقی را طی ۶ سال با فواصل زمانی ۶ ماهه و نرخ سود ۲۳ درصد پرداخت کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام