توزیع اوراق جدید نقل و انتقال سهام "ذوب" با ثبت افزایش سرمایه ۸۴۳ درصدی
شرکت ذوب آهن با ثبت افزایش سرمایه ۸۴۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، اوراق جدید نقل و انتقال سهام را از طریق سامانه سجام توزیع کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ذوب آهن با اشاره به ثبت افزایش سرمایه 843 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از توزیع اوراق جدید نقل و انتقال سهام خبر داد و در جریان معاملات امروز با رشد 13 درصدی قیمت سهام روبرو شد.

بر اساس این گزارش، مهدی کوهی مدیرعامل "ذوب" اعلام کرد: با توجه به ثبت افزایش سرمایه شرکت از ۷ به ۶۶.۷ هزار میلیارد تومان نزد اداره ثبت شرکت‌ ها و موسسات غیرتجاری استان اصفهان، کلیه اوراق جدید سهام نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی سپرده شده و گواهینامه‌های نقل و انتقال و سپرده سهام این شرکت با سرمایه قبلی فاقد اعتبار است.

سهامداران در صورت سجامی بودن می‌توانند برای دریافت گواهینامه جدید با ثبت نام در سامانه سجام و ورود به سامانه، اوراق سهام جدید را از بخش گزارش دارایی دریافت کنند و در صورت سجامی نبودن ابتدا باید در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کرده و سپس مراحل فوق جهت دریافت اوراق جدید را انجام دهند.

گواهی نامه‌های شرکت‌های پذیرفته شده بورسی صرفاً از روش فوق قابل دریافت است و سهامداران از هرگونه مراجعه حضوری به دفتر امور سهام شرکت جهت دریافت اوراق جدید خودداری کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام