معاون شهردار تهران:
طرح ترافیک جدید در نیمه اول سال نهایی می‌شود / حذف زوج و فرد
معاون حمل و نقل شهرداری تهران از نهایی شدن بروز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال خبر داد که طرح زوج و فرد حذف شده و خودروها و موتورهای برقی قابلیت تردد بدون محدودیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن هرمزی در خصوص سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی بروز رسانی نشده که در نیمه اول سال نهایی می شود. بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار می گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرا اقدام می‌شود.

وی افزود: جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد اما طبق مطالعات جدید، طرح زوج و فرد نخواهیم داشت و قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی وضع می‌شود یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌ هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

هرمزی ادامه داد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم. زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام