حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
همراه اول با هدف معرفی توانمندی های فنی و مخابراتی ایران، راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه با هدف معرفی توانمندی های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از اثرگذارترین رویدادهای فناورانه حوزه اوراسیا است بر شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاوردهای فناورانه برندها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش ها و تجربیات واقعی از سخنرانی ها و ارائه های تخصصی تمرکز دارد.

بخش های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از ارتباطات و سرویس های تلفن همراه، خدمات ابری و دیتاسنترها، امنیت سایبری، دستگاه ها و تجهیزات، بلاکچین و متاورس و استارت آپ ها می شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت هایی در حوزه های کسب و کار سازمانی، تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری جسورانه و با شعار هدف گیری بی‌نهایت در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه از جدیدترین بسترهای دیجیتال توسعه یافته در حوزه های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی 12 سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود 300 شرکت جهانی برگزار می شود، اپراتورهای تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از 25 تا 27 آوریل 2024 (6 تا 8 اردیبهشت) میزبان علاقه مندان خواهند بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام