مدیرعامل بانک صادرات استعفا داد/ گمانه زنی انتخاب مدیر آتی
درحالی اخیرا" زمان دو مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده بانک صادراتمشخص شده که خبرها حکایت از استعفای مدیرعامل این بانک غایب 18 ماهه بورسی دارد تا پنجمین تغییر در مدیریت بانکها رخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی 24 ساعت از مشخص شدن زمان برگزاری دو مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده بانک صادرات که از تیر سال گذشته با توقف نماد روبرو است، نمی گذرد که سیاوش زراعتی مدیرعامل این بانک 5.7 هزار میلیارد تومانی استعفا داد تا مسئولیت این دو مجمع را نداشته باشد.

پس از استعفای زراعتی و با تصویب هیات مدیره بانک صادرات، مسئولیت موقت اداره بانک به حمید تهرانفر عضو هیات مدیره و قائم مقام "وبصادر که زمانی معاون نظارتی بانک مرکزی بود ، سپرده شده است.

زراعتی که به عنوان پنجمین مدیر بانکی در دولت دوازدهم تغییر می کند، اوایل تابستان 95 مدیرعاملی بانک صادرات را بر عهده گرفت. پیش از وی مدیران عامل بانک های ملت، تجارت، مسکن و کشاورزی تغییر کرده اند و در این میان تنها مدیرعامل بانک کشاورزی به دلیل انتصاب به عنوان مدیرعامل صندوق توسعه ملی، از این مسئولیت خداحافظی کرده است.

به تازگی مسعود کرباسیان در حکمی حجت الله صیدی را به عنوان نماینده سهام دولت در هیات مدیره این بانک منصوب کرده و گمانه زنی ها از احتمال انتخاب وی به عنوان مدیرعامل آتی این بانک حکایت دارند.

با این اوصاف باید منتظر نتایج دو مجمع این بانک در 15 بهمن و تعیین تکلیف مدیرعامل آن بود تا بعد از ارایه اطلاعات به بورس ، نماد بزرگترین بزرگ بورسی از لحاظ سرمایه اسمی در این ماه یا آخرین ماه سال باز شود.

انتهای پیام