کد خبر: ۱۰۰۲۶۴
۰:۰ - ۱۳۹۷/۷/۲۲

پاسخ نماینده مجلس و کارگزار سابق به موافقان بورسیCFT و هشدار به آینده
در گفت وگو با بورس پرس اعلام شد :

پاسخ نماینده مجلس و کارگزار سابق به موافقان بورسیCFT و هشدار به آینده

نماینده مجلس و کارگزار سابق بازار سرمایه به موافقان بورسی CFT پاسخ داد و گفت:امیدوارم اشتباه کرده باشم اما همین لایحه در صورت اجرا می تواند با آثار مخربی به خصوص برای بورس داشته باشد.

محمد حسن نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، در پاسخ به انتقاد برخی فعالان بازار سرمایه به دلیل مخالفت وی با تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (CFT) اظهار داشت: مگر می توان به خاطر چند نفر، کشور را فروخت و رای و نظر غیر کارشناسی و منتج به خطر داد ؟ با همین نظرم چند نماینده موافق با این لایحه ، تغییر عقیده داده و اعلام مخالفت کردند.

وی افزود: درحالی برخی بدون اطلاع از جزییات دست و پا گیر و خطرناک CFT از نمایندگان مخالف انتقاد می کنند طبق بند دو ماده دو این لایحه ، هر عملی که به قصد کشتن یا ضربه وارد کردن یا ارعاب علیه شخص یا اشخصاصی که حضور مستقیم در عملیات مسلحانه ندارند ، ترور محسوب می شود. بنابراین طبق این بند ، حمله موشکی سپاه به کردهای مخالف ایران که در حال سر خوشی هستند و موارد این چنینی ترور محسوب می شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به تصویب دو طرح تحریم حزب الله لبنان توسط سنای آمریکا، اگر اثبات شود ایران کمک مالی کرده ، منتقدان باید منتظر تعطیلی بورس باشند.    

حسن نژاد با انتقاد از عدم شفافیت مسائل داخلی مانند پرهیز از انتشار نام مفسدین و دانه درشت های بدهکار و قضیه کنتورسازی و...، ادامه داد: 100 درصد برای آینده ایران و اقتصاد و بورس احساس خطر کردم که به الحاق ایران به لایحه CFT رای منفی دادم. امیدوارم اشتباه کرده باشم اما همین لایحه در صورت اجرا می تواند با آثار مخربی به خصوص برای بورس همراه باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ