کد خبر: ۱۰۰۳۱۲
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۷/۲۲

خاوری را یک هفته ای به ایران می آوریم
فرمانده ناجا :

خاوری را یک هفته ای به ایران می آوریم

فرمانده ناجا ضمن توضیح درخصوص مقابله با اخلال‌گران بازار سکه و ارز گفت: در صورتی که مجموعه قضائی و سیاسی همکاری کند در یک هفته خاوری را بازداشت و به ایران باز می‌گردانیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسین اشتری در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه نیروی انتظامی برخورد قاطعی با قاچاقچیان انجام داده،گفت: سال جاری در مقایسه با سال گذشته در کشف قاچاق بیش از ۶۰ درصد افزایش داشتیم و پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: نیروی انتظامی در مقابله با اخلال‌گران بازار سکه و ارز هم وارد شد، تعداد قابل توجهی از آنان را شناسایی کرد و با هماهنگی دستگاه قضائی دستگیر کرد.بیشتر پرونده هایی که امروز در این زمینه مطرح است از جمله آن‌هاست.همچنین امید می رود درخصوص شناسایی اموال مدیر سکه ثامن،بخش عمده‌ای از طلب شاکیان به آنان بازگردانده شود، ضمن اینکه همسر و 6 تن از همدستان وی نیز بازداشت شده‌اند.

این مقام مسئول دستگیری مدیر سکه ثامن در خارج را که با کار اطلاعاتی پیچیده صورت گرفت، نشانه قدرت پلیس دانست و گفت: در صورتی که مجموعه قضائی و سیاسی محل اقامت خاوری همکاری کند در یک هفته وی را بازداشت و به داخل باز می‌گردانیم چنان که پلیس هر ماه چند متهم را در خارج بازداشت و به داخل باز می گرداند.

اشتری ادامه داد: در چند ماه اخیر در حوزه جرایم اقتصادی و فضای مجازی پلیس هزار نفر را احضار کرد که برای بیش از ۲۰۰ نفر از آنان پرونده تشکیل و به دستگاه قضائی تحویل شد. پلیس فتا با وجود نوپا بودن موفق شده اقدامات خوبی در حوزه فضای مجازی انجام دهد.اگرچه جرایم در فضای مجازی رو به رشد است اما همزمان قدرت کشف جرایم توسط پلیس فتا در این فضا افزایش یافته است. روزانه صدها هزار حمله سایبری رخ می‌دهد که گاهی حملات به یک میلیون هم می‌رسد. بیشتر آن‌ها شناسایی و دفع می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ