کد خبر: ۱۰۱۴
۹:۱ - ۱۳۹۳/۶/۱۱

واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال تا یکماه دیگر
معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال تا یکماه دیگر

معاون وزیر ورزش و جوانان از واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال تا یکماه دیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دوباشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: با وزیر ورزش و جوانان و وزرای اقتصاد و دادگستری به جمع‌بندی خوبی برای واگذاری پرسپولیس و استقلال رسیدیم. تصور می‌کنم ظرف مدت یک‌ماه بعد از اتمام حسابرسی، واگذاری دوباشگاه آغاز شود.

وی در مورد نحوه حسابرسی دوباشگاه گفت: به‌زودی دوشرکت مورد تایید سازمان حسابرسی در پرسپولیس و استقلال مستقر می‌شوند و تا زمانی که نتیجه حسابرسی مشخص و تایید نشود، نمی‌توان اقدام دیگری کرد.امیدوارم تا یک‌ماه دیگر حسابرسی دوباشگاه تمام شود و امکان قیمت‌گذاری برای سازمان خصوصی‌سازی فراهم شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: پیگیری و مدیریت تمام این مراحل با سازمان خصوصی‌سازی است و امیدوارم اعضای هیات‌مدیره دوباشگاه پرسپولیس و استقلال همان‌طور که در متن حکم انتصابشان لحاظ شده در مورد فراهم‌کردن شرایط واگذاری دوباشگاه همکاری داشته باشند و در این مورد نقش مدیر‌عاملان دوباشگاه از همه بیشتر است. 
 

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دوباشگاه در پاسخ به سوالی در مورد اعلام آمادگی برخی افراد برای خرید سهام دوباشگاه به وزارت ورزش گفت: این موضوع به ما ارتباطی ندارد و نحوه، شرایط واگذاری و تعیین اهلیت افراد، شرکت‌ها و گروه‌ها با وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان خصوصی‌سازی است.


خادم درباره نقش و سهم ورزشی‌ها و به‌خصوص پیشکسوتان در امر واگذاری دوباشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: یکی از تاکیدات وزیر ورزش و جوانان در نشست با وزرای دیگر رعایت‌شدن نقش معنی‌دار پیشکسوتان دوباشگاه در نحوه واگذاری و توزیع سهام است که شرایط آن به‌زودی اعلام می‌شود.

وی درباره واگذاری دوورزشگاه درفشی‌فر و مرغوبکار در مزایده دوباشگاه افزود: در این مورد به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم و قطعا قرارگرفتن دوورزشگاه به‌عنوان دارایی‌های دوتیم قیمت را در مزایده بالاتر خواهد برد ولی اگر در مزایده قرار نگیرند، فقط برند پرسپولیس و استقلال عرضه خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ