کد خبر: ۱۰۴۳۹
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹

خط تولید وانت پیکان صبح امروز متوقف شد

خط تولید وانت پیکان صبح امروز متوقف شد

خط تولید وانت پیکان در شرکت ایران‌خودرو تبریز صبح امروز متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، در مراسمی که در حال حاضر در کارخانه ایران‌خودروی تبریز در حال برگزاری است، خط تولید وانت پیکان متوقف و وانت جدید آریسان جایگزین این خودرو شد.

در این مراسم یک دستگاه وانت پیکان با حضور صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، هاشم یکه‌زارع مدیرعامل ایران‌خودرو، معاونان سازمان استاندارد، سازمان محیط زیست و نمایندگان مجلس به عنوان آخرین وانت پیکان تولیدی به اتاقی منتقل شد.

غلامرضا صادقیان مدیرعامل شرکت ایران‌خودروی تبریز در این مراسم با بیان اینکه از بدو تولید تاکنون، 562 هزار دستگاه وانت پیکان در کشور تولید شده است، گفت: به ازای تولید هر دستگاه از این خودرو برای 1.5 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است و در حال حاضر 850 هزار نفر به طور مستقیم مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه تولید وانت‌پیکان امسال 1.5 برابر سال قبل بوده است، افزود: ظرفیت تولید این خودرو به 25 دستگاه در ساعت رسیده بود.

صادقیان با اشاره به آغاز تولید وانت آریسان به عنوان محصول جدید ایران‌خودروی تبریز و جایگزین وانت پیکان اظهارداشت: مونتاژ این خودرو و تولید قوای محرکه آن در منطقه آذربایجان صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، تولید وانت آریسان برای جایگزینی با وانت پیکان آغاز شده و قرار است تولید وانت پیکان در عراق با هدف صادراتی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ