کد خبر: ۱۰۵۶۸۶
۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۸/۶

وعده شریعتمداری در سمت جدید/ لرزش بدن از خرید و فر‌وش پست مدیریت !

وعده شریعتمداری در سمت جدید/ لرزش بدن از خرید و فر‌وش پست مدیریت !

وزیر جدید تعاون با اعلام اینکه از خرید و فر‌وش پست مدیرعاملی دچار لرزش بدن می شود، وعده ایجاد زیرساخت‌هایی برای شفاف شدن کلیه معاملات صندوق بازنشستگی، شستا و ...داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اقتصادآنلاین، محمد شریعتمداری در جلسه رای اعتماد نمایندگان مجلس گفت: به عنوان یک ایرانی وقتی می‌شنوم گفته می‌شود در یک وزارتخانه‌ای پست مدیرعاملی خرید و فر‌وش می‌شود تنم می‌لرزد. اگر یک مورد را ببینیم حتما به مراجع قضایی معرفی خواهم کرد.

وی ادامه داد: در شروع فعالیت یک دولت نیستیم، یک سال از فعالیت دولت دوازدهم گذشته است. قوانین و سندهای بالا دستی داریم. رییس جمهور به مردم برنامه ارائه کرده و ۲۴ میلیون نفر به این برنامه رای داده‌اند. برنامه موجود را گرفته‌ام و بر پایه تغییرات در فضای سیاسی و اجتماعی برنامه‌ها اعلام شد.

وزیر سابق صنعت افزود: منشوری تحت عنوان ارایه خدمات جدید در وزارت تعاون تهیه شده است. زیرساخت‌هایی ایجاد خواهم کرد که کلیه معاملات در صندوق بازنشستگی، شستا و ... در سایت وزارتخانه در منظر مردم قرار بگیرد. با فساد فقط با شفافیت می‌توانیم برخورد کنیم.در یک سالی که در وزارت صمت بودم به سامانه جامع تجارت پرداخته و مشکلات بین گمرک و سازمان توسعه تجارت را حل و فصل کردم.بدانید اگر در یک دستگاه اجرایی فساد رخ داد و بدنه توانست با آن برخورد کند باید بتوانیم آن سازمان را تقدیر کنیم. نباید برای کسانی که می‌خواهند با فساد مقابله کنند نا امنی ایجاد کنیم.

شریعتمداری گفت: در بدو ورود به وزارت صمت متوجه فساد شدم و کلیه ثبت سفارش‌ها از ۲۵ دی ۹۵ که ثبت سفارش غیرنمایندگی بود، ممنوع و از تیر ماه ۹۶ ثبت سفارش خودرو ممنوع شد. کلیه ثبت سفارش ها را بررسی کردیم و ثبت سفارش غیرقانونی ۶هزار خودرو را کشف کردیم.در مسائل عمومی اصل بر شایسته سالاری و به کارگیری مدیران شایسته است. در پست‌های مدیریتی بین زنان و مردان تفاوت قائل نخواهم بود. معتقدم در سلسله مراتب مدیریت به بومی گزینی دقت نکرده‌ایم.

وی تاکید کرد: به مدیران می‌گویم که با برداشتن نگاه جنسیتی بین زنان و مردان برای سمت‌های مدیریتی تفاوتی قائل نشوند. قول خواهم داد با نگاه قومیتی، مذهبی و باندی قدم برندارم تا شایستگان بر مسند مدیریت بمانند. ما مدیرانی را از تهران به هرمزگان فرستادیم درحالی که شایستگانی در همان هرمزگان هستند که می‌توانند خدمت کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ