کد خبر: ۱۰۵۶۹۰
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۸/۶

آمار ۷ ماهه جالب فولاد مبارکه با افزایش ۴۰ درصدی درآمد

آمار ۷ ماهه جالب فولاد مبارکه با افزایش ۴۰ درصدی درآمد

فولادمبارکه با انتشار گزارش عملکرد مهر و ۷ ماهه سال جاری، از افزایش ۴۰ درصدی مبلغ فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت 7.5 هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه، گزارش عمکرد مهر و 7 ماهه سال جاری را منتشر کرد.

این فولادساز در 7 ماه سال جاری، مبلغ فروش را با افزایش 40 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 11.2 هزار میلیارد تومان رسانده است.میانگین درآمد ماهانه "فولاد" سال جاری 1.6 هزار میلیارد تومان بوده که در مهر ماه این مبلغ به 1.39 هزار میلیارد تومان رسیده است. شرکت علت این کاهش درآمد را عدم امکان حمل محصولات فروش رفته به مقصد مشتریان ناشی از مشکل پیش آمده در ناوگان حمل و نقل اعلام کرده و پیش بینی کرده طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در ماه های آینده این کاهش جبران شود.

سهم محصولات گرم و سرد "فولاد" در سال مالی 96 از مبلغ فروش 69 و 24 درصد بوده است.در 7 ماه سال جاری مقدار تولید محصولات گرم و سرد به 2.8 و 0.84 میلیون تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد افزایش و 3 درصد کاهش را تجربه کرده است.همچنین در مدت مذکور مقدار فروش محصولات گرم و سرد 2.6 و 0.77 میلیون تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد افزایش و 10 درصد کاهش را تجربه کرده است.

میانگین نرخ فروش این دو محصول هم در این دوره به ازای هر تن 2.8 و 3.04 میلیون تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 40 و 21 درصدی را تجربه کرده است.در مهرماه هر تن محصولات گرم و سرد 3.64 و 3.46 میلیون تومان فروخته شده که نسبت به شهریور ماه افزایش 19 و 9 درصدی را به ثبت رسانده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ