کد خبر: ۱۰۵۶۹۴
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۸/۶

شرکت بورسی در رتبه اول تعداد و مبلغ تراکنش ها باقی ماند
در شهریور :

شرکت بورسی در رتبه اول تعداد و مبلغ تراکنش ها باقی ماند

شرکت بورسی به پرداخت ملت توانست با عملکرد در شهریورماه بالاترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش ها از بازار را به خود اختصاص داده و همچنان به صدرنشینی در این صنعت استمرار بخشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بر مبنای آمار منتشر شده شاپرک که از عملکرد شرکت های psp و نظام پرداخت در شهریور 97 اعلام شد،شرکت به پرداخت ملت علاوه بر کسب بیشترین سهم از تراکنش و مبلغ بازار توانست با پوشش 23.24 درصدی تعداد تراکنش با رشدی معادل 0.14 درصد و اخذ 24.72 درصد از مبلغ کارتخوان های فروشگاهی نیز بیشترین سهم بازار را در اختیار گیرد و همچنان در جایگاه اول صنعت پرداخت الکترونیک بایستد.

براین اساس، "به پرداخت" با عملکرد در شهریورماه توانست بالاترین سهم معادل 21.08 از تعداد تراکنش ها و همچنین بالاترین سهم مبلغ تراکنش ها معادل 24.73 درصد از بازار را به خود اختصاص داده و همچنان به صدرنشینی در این صنعت استمرار بخشد.

این شرکت بورسی همچنان با پوشش 25.64 درصد از بازار تراکنش‌های خرید به عنوان بالاترین دارنده سهم مبلغی این بخش به شمار می رود. بدهی شرکت نیز توانست با سهم 22.90 درصدی تعداد تراکنش های خرید با رشدی معادل 12 درصد بیشترین سهم صنعت را در شهریور سال جاری به خود اختصاص دهد.

بنابراین گزارش،این شرکت با سرمایه 145 میلیارد تومانی در بازار دوم بورس حضوردارد و گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا با 90 درصد سهم سهامدار عمده ان به حساب می آید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ